Här hittar du färg och form och vardagsfilosofi. Välkommen!

torsdag 19 maj 2011

kommentarer

... vill jag ju väldans gärna ha! Att lämna en sådan här på bloggen kan kanske upplevas som lite krångligt, men, jag har valt att ha med en ordverifiering för att undvika sådant som annars kan skickas automatiskt till min kommentarslåda. Det kan t.ex. vara bilder av hel- eller halvnakna kvinnor och -ja, Gud vet vad och annat trams :) och det är ju INTE det jag vill att man ska hitta här på min blogg! De automatiska, samt ack så meningslösa, utskicken kan inte verifiera de förvrängda bokstäverna, men det kan Du!

Alltså, för att kommentera:

Skriv din kommentar i kommentarsfältet.
Klicka i valfri "ruta"; Namn, Anonym, eller Konto (om du har ett blogspot-konto)
Fyll i de förvrängda bokstäverna i ordverifieringsrutan.
Förhandsgranska eventuellt din kommentar eller...
Klicka på Publicera kommentar.
Klart!


Good luck friends och please be nice!

2 kommentarer:

Eva Hagbjärn sa...

Brukar inte vara många som kommenterar på min blogg heller, men det är lika roligt varje gång nå'n har gjort det :)))))

Kram Mamsen

Judy sa...

What a cute drawing of all of the chicks!

Don't know exactly what has gone on with your comments, but if you got some crazy/rude ones, then 'welcome to the club'. We all get them and then we have to institute the letter distortions. ugh!

Kram